Zewnętrzna identyfikacja firmy - szyldy reklamowe
*Wpis sponsorowany we współpracy z veraco.pl
Szyldy reklamowe są jednym z produktów wspierających identyfikację firmy, ponieważ sprawiają one, że nie tylko wiemy, gdzie znajduje się siedziba danej firmy, ale przede wszystkim zaczynamy kojarzyć jej nazwę, logo i staje się ona dla nas rozpoznawalna. Z punktu widzenia przedsiębiorcy jest to bardzo ważny aspekt, ponieważ pozwala utkwić w pamięci potencjalnych klientów, którzy będą kojarzyć jej nazwę.
Szyld reklamowy firmy jest niejako jej wizytówką, dlatego ważne jest aby został wykonany starannie, był trwały i nie ulegał szybkiemu niszczeniu pod wpływem warunków atmosferycznych. Właśnie dlatego - decydując się na zamówienie szyldu reklamowego warto skorzystać z usług sprawdzonej firmy, która ma doświadczenie w wykonywaniu tego typu tablic, wie jakie cechy musi posiadać szyld reklamowy montowany na zewnątrz, aby jego wygląd pozostał niezmieniony - taką firmą jest VERACO, która specjalizuje się właśnie w szyldach reklamowych, ale w swojej ofercie ma również inne produkty reklamowe. W ofercie Veraco znajdują się również kasetony reklamowe, litery przestrzenne 3D czy też ostatnio coraz bardziej popularne reklamy świetlne.
Jak powinien wyglądać dobry szyld reklamowy?
- powinien zawierać logo/ nazwę firmy
- spójny z wizerunkiem firmy - inaczej będzie wyglądał szyld zaprojektowany dla kancelarii prawnej, a inaczej ten dla salonu kosmetycznego
- odpowiednio dobrana kolorystyka
- oryginalny - wyróżniający się na tle innych szyldów, powinien zwracać uwagę i przyciągać potencjalnych klientów
- wykonany w sposób trwały i solidny
- czytelny - unika się fantazyjnych i nieczytelnych czcionek na banerach, ponieważ mogą one być dla klientów trudne w odczytaniu
Szyld reklamowy może być nie jako artystycznym arcydziełem :) Wspaniały wpis, wszystko jasno rozpisane, mega intersujące. Rady są naprawdę świetne.
OdpowiedzUsuńNa pewno wpis przyda się przedsiębiorcom :)
OdpowiedzUsuń