Jak zwrócić nieudane zakupy internetowe bez wychodzenia z domu ?
Żyjemy w czasach, kiedy bardzo dużo osób robi zakupy przez Internet - zresztą sama do nich należę, gdyż jest to dla mnie najwygodniejsza opcja. Bez wychodzenia w domu, w domowym zaciszu - szukam tego co mnie interesuje i zamawiam. Bardzo proste - prawda? Jednak problem pojawi się, gdy chcę daną rzecz zwrócić...
Robiąc zakupy przez Internet zawsze staram się podejmować świadomą decyzję, unikam impulsywnych zakupów. W ulubionych sklepach często mam dodane do obserwowanych produkty, które mi się podobają - daję tym sobie czas na zastanowienie, czy też czekam na jakąś promocję. Poza tym stawiam na rzeczy, których naprawdę potrzebuję, które będą pasowały do reszty, co nie znaczy, że nie zdarzają mi się drobne szaleństwa.
Niestety takie "spontaniczne zakupy" nie zawsze są trafione, bo okazuje się, że "na żywo" dana rzecz nie wygląda już tak ciekawie. Co wtedy zrobić - oczywiście dokonać zwrotu, mamy na to aż 14 dni od momentu zakupu. Tylko jest jeszcze jeden problem - trzeba na to znaleźć czas, bo przecież trzeba iść daną rzecz odesłać, a z dwójką małych dzieci i ograniczeniami czasowymi nie zawsze jest to takie łatwe, jak mogłoby się wydawać. W takiej sytuacji z pomocą przychodzi serwis zwracam.pl - oferuje on możliwość dokonania zwrotu zakupionych towarów bez wychodzenia w domu. Wszystko robimy on-line - wypełniamy dokumenty, sprawdzamy termin i zlecamy odbiór od nas z domu. Wszystko przebiega sprawnie, szybko i bezproblemowo, a przecież właśnie o to chodzi.
Jak to jest u Was ?
Zdarzają się Wam nietrafione zakupy przez Internet?
Zdarzają się Wam nietrafione zakupy przez Internet?
Nie słyszałam o tym portalu, jeśli zwracałam produkty to właśnie bezpośrednio przez sklep - kontaktowałam się z nim i on organizował kuriera albo sama gdy nie było takiej możliwości to zamawiałam kuriera. :)
OdpowiedzUsuńJa też nie znałam tego przepisu, ale właśnie sklepy często same podsyłają kuriera po odbiór.
OdpowiedzUsuńBardzo fajny pomysł na post :D
OdpowiedzUsuńZAPRASZAM NA NASZ BLOG
rzadko robię zakupy online
OdpowiedzUsuńA ja zazwyczaj nie jestem zadowolona z zakupów i do[piero jak wrócę do domku to zauważam, że był to dobry wybór, twoje rady zapamiętam, a nóż, widelec z czymś nie treafię.
OdpowiedzUsuńWiększość zakupów robię przez internet, ale zawsze w sklepach umożliwiających zwrot przez ich portale. Sprawdzę metodę, która opisujesz. Zwiększa możliwości na wygodne zakupy;)
OdpowiedzUsuńZwracam normalnie w sklepach w których kupuje i większość przysyła po zwrot kuriera, wiec nie korzystam z dodatkowych platform
OdpowiedzUsuńDobra, mam małe pytanie. Czy to jest bezpieczne? akurat dziś muszę zrobić zwrot z zamawianiem kuriera, a sklep tego nie oferuje. Weszłam na tą stronę i jakoś nie mam pewności, czy wszystko będzie tak jak trzeba. Zwracam za ponad 1800 zł i co będzie jeśli towar mi wsiąknie? gdzie tego potem szukać? firma młoda, opinii w necie brak, nie znam nikogo kto korzystał z tej strony....za dużo niewiadomych, więc mam obawy. Zamówię normalnie kuriera.
OdpowiedzUsuń