A ty jak postrzegasz siebie? Badanie Dove Global Beauty & Confidence Report- Jesteśmy Piękne!
W zeszłym roku marka Dove rozmawiała z Polkami o „prawdziwym pięknie”- o tym badaniu i jego wynikach pisałam Wam TUTAJ. W tym roku marka Dove przeprowadziła badanie - Dove Global Beauty & Confident Report. Wzięło w nim udział ponad 10000 kobiet z 13 krajów, w tym dziewczynki w wieku od 10 do 17 lat i kobiety w wieku 18-64.
Badanie miało na celu poruszenie takich zagadnień, jak kobiece piękno, pewność siebie, samoocena, a także postawa kobiet wobec życia. Wyniki Global Beauty & Confidence Report pokazały, że kobiety w coraz mniejszym stopniu postrzegają siebie, jako atrakcyjne, co ciekawe dotyczy to wszystkich kobiet bez względu na wiek, czy kraj pochodzenia. Co nie pozostaje bez wpływu na ich pewność siebie w życiu codziennym. Wyniki tego badania zainspirowały markę Dove do stworzenia nowej definicji piękna, która ma na celu sprawienie, aby każda kobieta czuła się atrakcyjna i piękna, bo przecież każda z nas jest piękna.
Rola mediów i reklamy, a poczucie piękna u kobiet
Czy kobiety potrafią dostrzegać piękno?
Odpowiednia pielęgnacja jest sposobem na piękno
Jak to wygląda u Polek?
Co w kosmetykach sprawia, że Polki czuję się piękne?
JESTEŚMY PIĘKNE!
Prawdziwe piękno, to piękno, które nosi w sobie każda kobieta, bez względu na wzrost, liczbę kilogramów, kolor włosów czy kształt sylwetki.
Marka Dove posiada wyjątkowe portfolio kosmetyków, które zapewniają kompleksową pielęgnację ciała i włosów.
Klasyki Dove, które warto mieć to:
WARTO PRZECZYTAĆ:
Wpis powstał we współpracy z marką DOVE w oparciu o badanie - Dove Global Beauty & Confident Report, przygotowane przez markę Dove na podstawie badań przeprowadzonych wśród ponad 10000 kobiet z 13 krajów, w tym dziewczynki w wieku od 10 do 17 lat i kobiety w wieku 18-64
Badanie miało na celu poruszenie takich zagadnień, jak kobiece piękno, pewność siebie, samoocena, a także postawa kobiet wobec życia. Wyniki Global Beauty & Confidence Report pokazały, że kobiety w coraz mniejszym stopniu postrzegają siebie, jako atrakcyjne, co ciekawe dotyczy to wszystkich kobiet bez względu na wiek, czy kraj pochodzenia. Co nie pozostaje bez wpływu na ich pewność siebie w życiu codziennym. Wyniki tego badania zainspirowały markę Dove do stworzenia nowej definicji piękna, która ma na celu sprawienie, aby każda kobieta czuła się atrakcyjna i piękna, bo przecież każda z nas jest piękna.
Rola mediów i reklamy, a poczucie piękna u kobiet
- - 7 na 10 kobiet odczuwa presję ze strony mediów, aby dążyć do określonego kanonu piękna, który jest sztucznie wykreowany i niemożliwy do osiągnięcia
- - 6 na 10 kobiet zauważa, że stała obecność w social mediach wymusza konieczność idealnego wyglądu o każdej porze dnia i nocy- 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu
- Wszystko to sprawia, że „normalne” i piękne kobiety wcale nie czują się dobrze same ze sobą i cierpi na tym ich poczucie pewności siebie. Niska samoocena sprawia, że 9 na 10 kobiet wycofuje się z życia publicznego i unika spotkań z ludźmi w realu.
Czy kobiety potrafią dostrzegać piękno?
- Tutaj wyniki badania przeprowadzonego przez Dove są bardziej optymistyczne, ponieważ 8 na 10 kobiet przyznaje, że każda kobieta ma w sobie coś pięknego.
Odpowiednia pielęgnacja jest sposobem na piękno
- Okazuje się, że aż 7 na 10 kobiet i 8 na 10 dziewcząt, dzięki pielęgnacji czuje się bardziej pewnymi siebie. Odpowiednia pielęgnacja, czas poświęcony na dbanie o siebie- nie tylko o swoje ciało, ale także o swój umysł, to najlepszy sposób na to, aby dziewczęta i kobiety odzyskały poczucie własnej wartości i wrodzonego piękna.
Jak to wygląda u Polek?
- 86% dba o ciało i włosy w domu, przeznaczając na tego typu pielęgnację od 15 do 30 min dziennie
- 54% poza odpowiednimi zabiegami pielęgnacyjnymi dba również o zdrowy styl życia i dietę
- 21% kobiet w pielęgnacji urody korzysta z pomocy specjalistów
Co w kosmetykach sprawia, że Polki czuję się piękne?
- 6 na 10 Polek podkreśla, że najważniejsze są dwa czynniki. Po pierwsze bardzo ważna jest przyjemność stosowania kosmetyków, czyli ich zapach i konsystencja. Po drugie bardzo ważny jest efekt, jaki daje dany kosmetyk.
JESTEŚMY PIĘKNE!
Prawdziwe piękno, to piękno, które nosi w sobie każda kobieta, bez względu na wzrost, liczbę kilogramów, kolor włosów czy kształt sylwetki.
Jesteśmy piękne - powiedzmy to głośno
Marka Dove posiada wyjątkowe portfolio kosmetyków, które zapewniają kompleksową pielęgnację ciała i włosów.
Klasyki Dove, które warto mieć to:
- - Kremowa kostka myjąca Dove Beauty Cream Bar
- - Kremowe mydło w płynie Dove z pompką
- - Dove Deeply Nourishing- odżywczy żel pod prysznic
- - Pielęgnująco-odżywcze mleczko do ciała do skóry suchej Dove Essential Nourishment
- - Intensywnie nawilżający krem Dove do całego ciała
- - Szampon do włosów Dove Intensive Repair
- - Odżywka do włosów Dove Intensiv Repair
- - Odżywka do włosów w sprayu Dove Intensiv Repair
- - Ekspresowa maseczka do włosów Dove Intensive Repair
- - Antyperspirant w aerozolu Dove Original
- - Antyperspirant w kulce Dove Original
- - Antyperspirant w sztyfcie Dove Original
WARTO PRZECZYTAĆ:
Wpis powstał we współpracy z marką DOVE w oparciu o badanie - Dove Global Beauty & Confident Report, przygotowane przez markę Dove na podstawie badań przeprowadzonych wśród ponad 10000 kobiet z 13 krajów, w tym dziewczynki w wieku od 10 do 17 lat i kobiety w wieku 18-64
Lubię Dove ale tylko dezodoranty. Są skuteczne i delikatnie pachną. Zapachy które są do wyboru są idealne. Cytrynowy na lato no mój must have. Ale inne produkty do pielęgnacji typu żele pod prysznic czy mydło w kostce nie przepadam za tym zapachem. Nie wiem dlaczego taki mydlany zapach nie pasuje mi. Jednak całe badanie super. Widząc po statystykach większość kobiet stawia na profesjonalne kosmetyki i pielęgnację w zaciszu domowym
OdpowiedzUsuńJa lubię kosmetyki dove właśnie za ten zapach, ale wiadomo że każdy ma inne preferencje co do zapachów.
UsuńBadanie faktycznie bardzo ciekawe
Zawsze uważam że uroda to nie funkcja rozmiaru czy wagi, a po prostu tego, jak podchodzisz do swojej prezentacji.
OdpowiedzUsuńDokładnie !
UsuńKosmetyków Dove raczej nie używam, ale muszę przyznać, że ich kampanie są rewelacyjne. Świetnie, że zwracają uwagę na problem samoakceptacji. Oby więcej takich akcji!
OdpowiedzUsuńTo prawda, kampanie dove zawsze są świetnie przygotowane i pokazują prawdziwe kobiety
UsuńZ marką mi niestety nie po drodze :( zraziłam się po dezodorantach. Ale liczby są imponujące :)
OdpowiedzUsuńLubię szampony tej firmy ☺
OdpowiedzUsuńWłaśnie używam szamponu i odżywki dove i moje włosy mają się po nich świetnie
UsuńBardzo ciekawy raport. Z dove lubię mydło :)
OdpowiedzUsuńLubię zapach ale niestety składu nie:/
OdpowiedzUsuńZ dove mam obecnie jedynie balsam do ciała, ale kiedyś miałam bardzo fajny zel pod prysznic. Ciekawe badania, warto czuć się zadbanym i pięknym:)
OdpowiedzUsuńJa często sięgam po żele pod prysznic dove ;)
Usuń